... rado te se sjetim ljubavi stara.. :)

sretanTvoj osmijeh je jednom bio sunce u tamnom kišnom danu.
Osvijetlio bi nebo i spriječio da opet bude sivo.
Tvoje oči su jednom bile sjaj, jači od ikojeg drugog.
Ili su samo bile svjetleće zvijezde koje su jednom ispunile noć?
Tvoje su ruke jednom imale moć da mi daju najnježniji dodir.
Uvijek sam zbog njih lagano drhtala i zato sam ih tako voljela.
Tvoji zagrljaji su jednom bili lijek koji bi tugu pretvarali u radost.
Trnci bi mi prolazili tijelom svaki put kad bi osjetila tvoju ljubav.
Tvoji poljupci su jednom bili vjetar, lagani i svježi na mom licu.
Tako nježni, da to nitko nikad neće zamijenit.
Ali sada voliš neku drugu i to me izluđuje.
Iako je gotovo za nas dvoje još se vraća ljubav koju smo imali.
I zato sam sebi obećala više nikad neću plakati.
Jednom si mi bio sve tu činjenicu ne mogu pobiti.
Ali obećanje nisam održala i opet sam se rasplakala.
Sati kojima plačem čine se kao dani, a dani kao godine.
Dok lice stišćem u jastuk, patim i srce me boli.
Naučila sam kako nikad ne smijem dati ljubav ako je ne dobijem zauzvratsretan


spet jaz… malo razočarana, kaj malo… jako razočarana… za one koje misliš da si si z njima najbolji okreneju ti leđa i dideju na drugu stranu…. bilo bi sve normalno i nebi tak boljelo, da za to prijateljstvo, nisi davav svoj maximum, da si zbog tog prijateljstva stvarav od sebe osobu koja ti uopće ne sliči….. al ipak, život nosi svoje.. treba krenuti dalje…. prošli tjedan bila dada pri meni, jooj.. sjetile se dana ponosa i slave, naših maturantskih dana… jooj… al i napričale se i tak….. znam da bu ona navek stala tu iza mene, da se bu smijala svim mojim glupostima, i da mi nebu nikad okrenula leđa…. ipak se znamo od malih nogu, i proživjele svašta skupa… i uspone i padove…. haha…. ko drugi nego moj scooby… jooj…. stvaranje pizdarija, spuštanja jednoj drugi…zamislite kak je njoj, koja je išla z menom, lampom, v malu školu, pa v osnovnu svih 8 godina, pa i v srednju…. hehe….. al zdržala je ona….neznam kak ali je je.. kak neznam.. pitajte ju za recept.. hehe…. ženska koja je bila tu, dok sam «patila» za bundikom, ili pak perganom kokoškom.. heh…. jooj…. dani… koji su to dani.. bili… je, moram se zmisliti pak, jer sam se ga već par put je, jednoga prijatelja, ne frenda, nego prijatelja, jer prijatelj ljepše zvuči nego frend, a taj dečko vrijedi puno, puno… dečka kojega znam z legendarnoga maturalca, al z kojim se nikad ne bi spominala dok sam ga srela v školi… jer sam mislila, da nije tak osjećajan, al njegove oke, za prijateljstvo je sposoben sve napraviti, pa iako nebi ostvariv sve svoje ciljeve, takvoga prijatelja kak je on, najdete od 1000 ljudi janoga, i onda je još pitanje dal ga bute našli, prijatelj koji ne traži nikaj zauzvrat, nego samo prijateljsku riječ…. al nažalost… on je tam trenutno dalko, dalko, dalko….. nadam se da bu ostvariv se svoje želje, sve svoje snove, trenutno treba biti uz njega, kak je on biv uz mene i Dadu, dok nam je bilo teško….. kak god teško bilo pri srcu, treba skrivati prijateljsku suzu u oku, zbog njega, jer bi i njemu bilo teško… eh.. kaj da još napišem…. v nedelju bilu takmičenje na grabi, radila ja.. bilo super….. je moram pozdraviti dečke z križovca i krištanovca… koji su bili česti gosti za šankom… heheheh… koje gluposti su se stvarale….. jedni jedni se slikali se z «buketom» od peršina i još nekvih mirodija v ruki… hehe…. jooj.. striček zlatko….. skoro pijače shvalilo.. jer…. ova moja kuhinja, v roku pol vure njih 5 ga ih spilo 5 litri vina….. heh… legende.. koji smehi su se prepovedali…. onda tam došli nekvi tri dečki… nemam pojma ko su i kaj su…. jan je biv «sijedi» al stvarno sijedi, tak pofarbani, i ovi dva normalni.. haha… smeđi… hahaha….. i onda ov pofarbani, meni veli, biv je pod dozom, još od jan dan prije, kakvu to imam majcu zelenu ili ljubičastu.. onda su mu se si počeli smijati, jer sam mela crvenu majcu.. hehe…. zakon…. ovo si moram zapamtiti glavni sudac mrzi PLASTIČNU AMBALAŽU….. hehe…. došev je na šank, i pita me dal imam kakvu vodu za prodati, i ja velim da je, janu od limuna i janu od jagode…. pita me v kakvi flaši.. pa ja velim da v plastični, odgovori mi da neće to… pita me dale kakvoga soka imam ja velim gustoga, coca colu i fantu…. pak me pita v kakvi ambalaži, odgovorim da v plastični…. veli da neće…. pita me kaj još imam nutri v škrinji mrzloga, nabrajam mu ja pive četiri vrste, i velim vino, i jamnica… pak ov v kakvi flaši…. ma mislila sam si odi znaš kam….. onda sam mu odbrusila da je jamnica od 1 litre, v stakleni flaši.. onda mi veli nek bu to prodam janu… i prodala ja i sve ok…. a onda pa sam ga v truc pitala, dal treba čašu, pa nebu si valjda nagnuv celoga janoga litra…. pa me pita kakve čaše imam, pa sam rekla da plastične…. hehehe….. rekev je ne fala….. a ovi koji su bili z menom na šanku, su s korom podurali od smeha…. hahaha… a v čemu je kvaka, čaše su bile staklene, al sam mu ja tak odbrusila…. hehe…. ima još.. na grabi sam se pojavila ja v 7.15 vjutro, a morala sam kaktiga dojti v pol šest….. al, my tata predsednik rekev da morem dojti kasnije.. i već dok sam se pojavila… ov striček tajnik.. D.K. …. zajebavav me od ranoga jutra….mislila bum da bum poludela…. haha…. peham ja njega, peha on mene…. neda se jan, neda se drugi… a on si je malo podosta spil.. pa mu je ne trebalo dugo.. i onda tam počne hitati, kak si je on z menom ne dugo pisav.. a ja si mislim, i bolje da si ne.. hehe… moreš si misliti….onda su tam njegovoga staroga spitavali dal sam mu ja sneha…. ma daj… kaj je ovo meni trebalo…. jooj…. pa sdam fletno skričala neeee…… eh.. teške gluposti.. kaj moreš…. ja zajebancija je bila opasna.. nebum dalje nikaj pisala… moramo to on i ja i nekaj za sebe zadržati… «pelav te bum na kavu» hehehe, ne, ne «kupiv ti bum sladoleda kakvoga buš štela».. hahaha…. prvo dve kuglice, a onda posle kaj god očeš…. hahah…. to nije sve…. e, ova moja nesuđena šogorica.. dijana…. jooj…. obesila bum ju na klin.. hehe…. tam, me namrdala kaj pišem janome liku, kaj ga zajebavamo, i ov lik je stvarno zagrizev da se ja zanimam za njega, pa je tako biv dosadan.. jooj….. dečko je inache z turčišća.. hahah…. kud baš tam…. hehe….. šalim se….. danas se ja zbudila prije 9 i čujem da neko krči na cesti, i zdignem ja roletu, a pre sosedu su radniki, onak raštrkana, v piđami, poglednem van, kad ono.. emina pazi kaj bum napisala «prijatelj».. haha….. i si se brneju k prema meni.. a ja si milim pa de si se vragu ti ve spuknul….. hahaha….. ma daj….
eh.. dosta bilo hehe….. odoh…wave
POZZ….. DaRiJi, DoNni, SiLvAnI, sViM mOjIm ZlOčEsToČaMa Od NeDjELje.. hehe.., DiJaNi…. KiKi, ZrInKi… a mala pusa «zakaj ne»


DONNA

Budi vesela kao ptica, ne daj da se nad tebe spuste crni oblaci ledene kiše. Dani neka ti budu veseli, puni sreće i ljubavi jer SAD SI MLADA I NIKADA VIŠE. SRETAN ROĐENDAN!

29.07.2008. u 14:54 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

kak kome zanimljivo...

zujoovo pišem, samo zbog sebe... i nikoga drugoga... jer ima dana kada neznam što ću sa sobom:) => a sličice budu janput gore... dok me jane jane osobe navče to nametati... zujo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

čitanje


http://tiosovke4ever.blog.hr/
http://svasta000.blog.hr/
http://cicanjkaa.blog.hr/
http://aplaceformyhead.blog.hr/